Tiden rinner ut men ingen samarbetar här


Sakerna man gör för ett MVG säger jag bara. Dansuppvisning på gympan. Jag känner mig prostituerad. Säljer mig själv för ett MVG. Nej, jag skojar. Eller inte. Idag har varit en sån där jag-hoppas-du-snubblar-på-en-sten-och-får-en-dromedar-i-ögat-och-en-giraff-i-örat dag. Ni vet vad jag menar. Eller jag hade igentligen en jätte bra dag tills jag faktiskt kom till skolan. Som var vid 12. För jag hade varit på Stockholms Estetiska gymnasium och haft audition som var super mega kul. Sen kom jag till skolan och hade So prov. Jag satt mest och garvade åt hur brutalförvirrade alla såg ut och över att jag inte fattade något. Och jag tror nog att jag aldrig ordbajsat så mycket i mitt liv som jag gjorde då. En hög av bajs blev det också. En stor en. Nu ska jag på teater. Hejdå, godnatt och se upp för rövskabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0