jag är högt över molnen

Okej, det har varit lite dött här. Lite. HAHA. Men nej, om jag ska summera vad jag gjort än så länge på sommarlovet. Inte ett skit. Så ja. Nej men jag har varit på bio och sett LOL(Miley Curys, hur snygg som helst), jag har spelat as mycket TV-spel, jag har fixat massa musik till min ipod som är great, blonderat håret(inte hela dock, fyfasen), jag har lyssnat på så mycket Sleeping With Sirens att jag snart är döv, jag har solat(När det faktiskt varit sol och sist men inte minst så har jag fått beskedet om att jag ska börja på Kulturama. SAY WHAT? WOO. Har varit inne typ 5 gånger bara för att kolla så jag såg rätt. Men ja, nu kan jag faktiskt slappna av och njuta resten av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0