Jag hoppas du vet att allt detta är ditt fel

Du hade din chans,
det finns ingen anledning att gråta om det nu.
Du har ändrat dina planer,
hoppas att det är viktigare för dig nu.
Du kan inte se tillbaka,
den skiten spelar ingen roll längre.

Varför tänker du på det, varför bryr du dig alls?
Jag vet inte vad jag kan säga,
det är som om du inte kan uppskatta mig.
Och det gör mig så jävla liten.
Jag försöker berätta för dig, men jag har ingen röst.
Och du kommer inte lyssna, så jag har inget val.
Det är dags för dig att gå vidare utan mig,
glöm bara inte att allt detta är
ditt fel.

Du kan inte komma tillbaka,
saker kommer aldrig bli detsamma som tidigare.
Du önskar att jag bara skulle hållt käften,
och det är det som får mig att fortsätta skrika.
Jag trodde du var allt jag hade,
men utan dig har jag fått allt
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0