the silence

Denna morgon var nog den sämsta på länge. Allt går finfint tills den där lilla detaljer kläder kommer ivägen. Klockan är nu kvart över nio. Jag ska gå till skolan tio i tio. Och när klockan är kvart i tio har jag fortfarande inget att ha på mig. Jag har nu lite panik. Så jag slänger på mig något piss fult och ska bara fylla i ögonbrynen lite innan jag går. Och jag fuckar up big time. Så jag får ta bort ett ögonbryn och börja om från noll. Nu är klockan tio i tio. När jag är färdig med ögonbrynet ser det fortfarande ut som avföring men jag har inte tid. Sen har jag inte packat min skolväska heller. När det är färdigt är klockan fem i tio. Jag kutar ner och tar på mig skor osv. När jag är halvvägs till skolan kommer jag på att jag glömt min skåpsnycker. Så det är bara att springa hem igen för att sedan springa till skolan. Och låt mig bara säga detta. Spring inte på is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0