take a bite of my heart tonight


Hur kommer det sig att alla mina mornar suger getpung? Förlåt mamma för språket. Igår går hela min dragkedja på skon sönder så jag slänger på mig ett par tygskor och sticker iväg, och jag halkade typ mer än vad jag gjort under hela vintern på 20 minuter. Och när jag ända är inne på gårdagen kan jag lungt säga att tandställning suger. Hårt. Nån jäkla ståltrå sticker rakt ut i insidan av min underläpp. Så under hela dagen går jag omkring som ingenting medan fucking blodigt massmord påvåg i min mun. Sabina kan intyga det då jag spottade blod hela vägen hem från skolan. Jag har ett udda band till mina vänner. Denna morgon gick ganska smidigt, om man bortser ifrån att jag vaknade klockan fem av att min mobil laddat ut med ligger och vibrerar. Om ni undrar hur den kan vibrera när den dött då är det så att när laddaren sitter i (som den gjorde) och den ända laddar ut(medans laddaren sitter i JA) borjar den vibrera. Kul. Sen vägrar den ladda och står och trycker på en procent hela tiden. Kul. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0