and im so high on misery


Tjenare, jag har precis ätit middag. Typ. Mitt sovschema är way för fucked up för att det ska vara nyttigt. Äta middag kvart över 11, men det är najs. Igår hade jag abs night hemma hos Lilli med Bella. Och för er som inte vet vad abs night är så är det basic att man ser en massa filmer i rad med snygga killar med abs. Och jag måste säga att Jake Gyllenhaal kammade hem priset för kvällens snyggaste. Inte för att Taylor Lautner var fy skäms heller men kom igen, Jake Gyllenhaal? Dör. Men iallafall. Knoppade in någon gång vid fyra. Shh, dont tell my mother. Vaknar 11, äter frukost 12 och tittar på mer film. Så ja. Kul liv. Just nu sitter jag och önskar jag var 18, varför då? För jag vill kunna beställa saker från internet, skulle mer än gärna klicka hem Escape The Fates första skiva Dying is your latest fashion då jag är Ronnie Radkes största fan. Om ni inte vet vem han är, sluta läs min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0