Det är inte första gången.

Jag är så extremt trött. Jag vill inte vakna på morgonen. Jag vill inte gå till skolan och umgås med människor jag inte gillar. Och jag orkar inte säga till. Jag orkar inte bråka. Men jag vill bara säga vad jag känner. Jag vill bara skrika hur trött jag är på dig. Hur mycket jag önskar att du inte existerade. Men jag orkar inte. Sätter mig och lyssnar på Håkan Hellström istället. Jag är trött på att plugga och ändå få tillbaka prov som pryds utan G. Det är 112 dagar kvar tills den 13 juni och högstadiet är slut. Jag längtar så det gör ont. Jag vill att det ska vara slut nu. Jag vill aldrig någonsin mer se era ansikten, höra era röster. Jag vill aldrig någon mer tänka på hur mycket jag hatar att träffa dig. Högstadiet är det värsta som finns. Personerna i högstadiet är det värsta som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0