det är för lång tid

Jag vill ha sommar och brunbrända ben.
Jag vill ha värme och jordgubbar.
Jag vill spendera dagarna men Amanda, Sabina, Tove och Jane på en strand.
Jag vill bada på kvällen och grilla korv över en engångsgrill.
Jag vill cykla flera mil och leva.
Jag vill få blåmärken, fräknar och solblekt hår.
Jag vill ta tusen foton och sova utomhus.
Jag vill skratta tills magen gör ont och äta glass.
Jag vill lyssna på musik och vara osminkad.
Jag vill bli svettig och ha picknick.
Jag vill hoppa studsmatta och ha för stora linnen.
Jag vill springa i knälånga shorts och vans.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ååååååååå jnu är jag faan också trött på vintern. Ge oss sommar

2012-02-14 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0